Bądź na bieżąco

.

fb

Warto u nas pozostać

Apidura (GB)

 

 

Apidura

 

Firma zbudowana z pasji do podróżowania i jazdy na rowerze. Apidura otwiera nowe możliwości jazdy dla zapalonych rowerzystów.

 

Apidura produkuje ultralekkie systemy pakowania by pozwolić rowerzystom podróżować jeszcze dalej, szybciej i wygodniej. Systemy pakowania są zaprojektowane tak, aby zoptymalizować obsługę rowerów oraz rozkład masy i poprawić komfort jazy na rowerze. 

 

Ultralekkie, trwałe i bardzo funkcjonalne torby i sakwy firmy Apidura sprawiają, że rowerzyści mogą spędzać więcej czasu ciesząc się jazdą.

 

Tradycyjnie wielodniowe podróżowanie na rowerze wiązało się z koniecznością używania bagażników rowerowych. Zwiększało to wagę i było skomplikowane. Jednak innowacyjna technologia z wykorzystaniem materiałów otworzył nowe możliwości na przemieszczanie się z ładunkiem bez bagażnika.

 

Dlaczego bez bagażnika? 

Mniejsza waga - produkty Apidura są 60% lżejsze niż tradycyjne bagażniki lub kosze

Lepsza obsługa - masa rozkłada się równomiernie co daje bardziej naturalne i przyjemniejsze wrażenia z jazdy

Większe możliwości - systemy pakowania Apidura przypina się bezpośrednio do roweru, dzięki czemu można przewozić ładunek na prawie każdym typie rowerów bez używania narzędzi do montowania

Przejdź do strony producenta >>>

 

GWARANCJA / Roszczenia gwarancyjne

Szczycimy się trwałością i wytrzymałością naszych toreb. Stawiamy na solidność produktów, co znajduje odzwierciedlenie w wyjątkowo niskiej ilości zgłaszanych nam roszczeń reklamacyjnych.

Poniższe wytyczne zostały opracowane w celu zapewnienia, by w przypadku wystąpienia jakichkolwiek roszczeń i innych spraw, były one rozwiązywane i załatwiane możliwie szybko i bez dodatkowych komplikacji związanych z wysyłkami międzynarodowymi, przy czym w pierwszej kolejności dokonujemy napraw produktów, a nie ich wymiany.

Warunki

Obejmujemy gwarancją wady materiału oraz wykonania w umiarkowanym czasie życia produktu używanego zgodnie z przeznaczeniem. W przypadku stwierdzenia takich wad, zalecamy ich usunięcie/naprawę lub wymianę produktu.

Zniszczenia wynikające ze zwykłego użycia, niewłaściwego użycia lub uszkodzenia powstałe w konsekwencji wypadku nie podlegają gwarancji. Są to między innymi uszkodzenia zamków błyskawicznych spowodowane ich niewłaściwym używaniem lub innymi nieuzasadnionymi okolicznościami; niewłaściwym zamocowaniem (np. otarcia spowodowane stykiem torby z oponą), otarcia lub uszkodzenia wynikłe z wypadków lub zderzeń.

Jeżeli roszczenie gwarancyjne dotyczące torby zostanie uznane, zwracamy sprzedawcy równowartość ceny torby przelewając stosowną kwotę na jego konto bankowe.

Procedura

  • W początkowym stadium roszczenia gwarancyjne są obsługiwane w miejscu zakupu produktu. Jeżeli klient skontaktuje się z nami bezpośrednio w sprawie takiego roszczenia gwarancyjnego, przy czym my ze swej strony ustalimy, u którego sprzedawcy dany artykuł został zakupiony, skierujemy klienta do miejsca zakupu artykułu. Sprzedawca powinien skontaktować się z dystrybutorem artykułu, a w dalszej kolejności, dystrybutor nawiązuje kontakt z Apidura.

  • Zalecamy, by sprzedawcy i dystrybutorzy skonsultowali się z Apidura przed podjęciem decyzji o wymianie towaru.

  • Wierzymy w trwałość produktu i staramy się, o ile to możliwe, raczej naprawiać torby niż je wymieniać. Posiadamy ograniczone zaopatrzenie w części zamienne do wszystkich toreb, które z chęcią wyślemy do sprzedawcy lub klienta bez dodatkowych opłat.

  • W przypadku napraw, których nie da się zrealizować poprzez wymianę części, zastrzegamy sobie prawo do sugerowania naprawy torby na miejscu/lokalnie.

  • W celu uruchomienia procedury gwarancyjnej, Apidura wymaga od sprzedawcy dostarczenia następujących informacji:
    - opis problemu na piśmie
    - zdjęcia torby (wyraźne i szczegółowe ujęcia miejsca, którego dotyczy wada lub uszkodzenie);
    - numery seryjne torby [1]


W sprawie wszelkich wniosków/próśb związanych z reklamacjami można kontaktować się z nami pocztą elektroniczną na: customerservice@apidura.com

[1] Umiejscowienie numerów seryjnych

- Na torbach podsiodłowych i na kierownicę: na sześciokącie z hypalonu przy otwarciu;

- Na torbach do montażu na rurze ukośnej i górnej: na pasku z hypalonu najbliżej rury sterownej

- na torbach typu Dry Frame Pack montowanych na ramię: na łańcuszku blisko mufy sterowej/główki ramy

 

 

rower

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl